poniedziałek, 31 marca 2014

Powitanie z Eragonem

Witam wszystkich zapaleńców na punkcie czytania :D
Mam na imię Zuza i tak też będę się podpisywała na tym blogu.
A właśnie:blog! O czym on jest? Jak nie trudno się domyślić: o czytaniu i książkach. :D
Ja czytam odkąd umiem. Czyli od jakiś 9 lat. :D Przeczytałam już tyle książek, że nie dam rady ich zliczyć! I właśnie o to tu chodzi!
Postanowiłam, że podzielę się z Wami moimi przeżyciami związanymi z książkami. Po prostu będę opisywała przeczytane przeze mnie książki, a Wy, mam nadzieję, będziecie to komentować. Liczę na owocną współpracę! :D
Na początek moja ukochana książka, a raczej seria pt. "Dziedzictwo" Christophera Paoliniego o przygodach Smoczego Jeźdźca Eragona.
Cała ta wspaniała przygoda dzieje się w pradawnej krainie Alagaësi gdzie młody chłopak o imieniu Eragon znajduje smocze jajo i zostaje Smoczym Jeźdźcem. Razem z bajarzem Bromem udaje się w podróż w celu znalezienia Ra'zaców, którzy zamordowali jego wuja. Podczas jego wędrówki przydarza mu się wiele ciekawych zdarzeń. Odkrywa swój los, poznaje mnóstwo nieznanych mu dotychczas ras i bierze udział w wielu bitwach.
Miłego czytania!
~ Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz