wtorek, 3 czerwca 2014

Spotkanie z panią Ewą Nowak!

Witam książkożercy!

To znowu ja! :D Po długiej przerwie znowu wracam z moimi książkowymi doświadczeniami.
Niedawno byłam na Targach Książki w Warszawie. Uważam, że każdy zapalony czytelnik powinien takie spotkanie zaliczyć. ;) Było tam mnóstwo wspaniałych pisarzy. Ja spotkałam między innymi panią Ewę Nowak - świetną pisarkę. Pani Ewa była tak wspaniałomyślna i podpisała mi książki, które specjalnie na tę okazję przygotowałam. Były to: "Drzazga", "Yellow bahama w prążki" i "Diupa". Może na początek opiszę mniej więcej te książki. :)

"Drzazga" i "Diupa" należą do tak zwanej serii miętowej. Książki z tej serii mają przeważnie podłoże, hmm nie wiem jak to określić...chyba psychologiczne. Chociaż ja nie jestem specjalistą w tej dziedzinie. :P W każdym razie "Drzazga" to historia dwóch sióstr, które są tak różne jak ogień i woda. Przez całą historię, dziewczyny drą koty, żeby w końcu dojść do konsensusu. Jak tego dokonały? Musicie przekonać się sami!
"Diupa" natomiast to opowieść o chłopaku, zakochanym chłopaku oraz o jego nietuzinkowej rodzinie. Jak ta historia się potoczy? Sprawdźcie! ;)
Została "Yellow bahama w prążki", która nie należy do serii miętowej. Jest ona napisana w postaci listów, które wysyła do autorki główna bohaterka. Opowiada ona o sobie, swojej rodzinie, przyjaciołach i o własnych przygodach. Bardzo świetna książka na zły humor. Polecam! :D

Co do pani Ewy to polecam WSZYSTKIE jej książki. Jestem pewna, że na 100% są świetne! :D
Ach i jak to ja muszę się oczywiście pochwalić. :P Poniżej autografy pani Nowak. :)


 
Życzę miłego czytania! :D

~Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz