poniedziałek, 9 lutego 2015

Ta książka wygląda podejrzanie :P

Witam witam! :D

Zastanawiając się nad tematem kolejnego posta, pomyślałam o książkach oczywiście, ale w trochę inny sposób. Bo gdyby tak... mieć książkę-sejf? To by było dopiero coś! W filmach często się zdarza, że coś jest ukryte we wnętrzu książki i nie chodzi o jakiś papier, ale o coś większego. Poszperałam troszkę w internetach i znalazłam dokładnie to o co mi chodziło. :D A czy Wy chcielibyście mieć taką książkę-sejf?



 
PS. W następnym wpisie szykuję niespodziankę! Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

~Zuza

2 komentarze:

  1. Pewnie! To by było coś!
    Wreszcie miałabym gdzie chować swoje skarby i byłabym pewna, że nikt nawet się nie pofatyguje by ściągnąć taką "książkę" z półki - eh ta "nieoczytana" rodzinka. Do książek nie podchodzą jak do ognia. Więc mogłabym ją trzymać nawet na widoku :)
    Jestem bardzo ciekawa co dla nas masz.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogłoszenia Radom - Darmowe ogłoszenia Radom - Katalog firm Radom.

    Darmowe ogłoszenia lokalne z Radomia i okolic. Dodawaj bezpłatne ogłoszenia w serwisie
    i wpisz się do lokalnego katalogu firm na RadomLokalne.pl.

    Katalog firm Radom - Baza firm. Największy katalog firm w mieście Radom.
    Wyszukaj dowolną firmę lub instytucję w serwisie RadomLokalne.pl.

    Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń