poniedziałek, 2 lutego 2015

Znowu do szkoły?

Witajcie!
Dziś rano wstaję sobie i myślę: " Może bym w końcu poszła do szkoły?". Tak, właśnie dziś skończyły mi się 2-tygodniowe ferie i musiałam znowu pójść do swojej szkoły. Mojemu województwu skończyło się już wolne, ale za to zazdroszczę uczniom z województw: lubelskie, łódzkie, podkarpackie, pomorskie, śląskie i życzę udanych ferii :D
Na pocieszenie dla ludzi z tych województw, którym skończyły się ferie wstawiam taki oto obrazek:
No, bo co może lepiej ukoić zszargane myśli po szkole jak nie jakaś dobra książka! :D
PS. Przepraszam za trochę nierówne strzałki, ale obrazek robiłam sama ;)

Trzymajcie się ciepło i miłego czytania!
~Zuza

3 komentarze:

  1. Mi też się ferie skończyły.Rozumiem twój ból. Ale co zrobisz? Nic nie zrobisz.
    A co do książek to masz racje. Najlepiej się je czyta gdy ma się o wiele więcej rzeczy do roboty. Pozdrawiam

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dopiero co skończyłam ferie. Za szybko ten czas zleciał. Ciągle coś było do załatwienia w pierwszym tygodniu, a potem odpoczynek i... skończyło się.
    Jak to lubię mawiać "Zawsze robię wszystko oprócz tego co powinnam" :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez jestem juz po feriach, okropnie szybko to zleciało. bardzo fajny blog! w wolnej chwili zapraszam do mnie; daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń