poniedziałek, 19 stycznia 2015

Twoja własna książka! :D

Witam wszystkich! :)

W związku z tym, że ja już mam ferie i mnóstwo wolnego czasu, poszperałam trochę w internecie i znalazłam generator okładek książek 3D! Możemy go znaleźć na stronie http://3d-pack.com/. Bardzo mi się spodobał. Poza tym obsługa też jest banalna. :)



  • Musimy wybrać jakieś 3 obrazki, zdjęcia itp.
  • Potem podstawiamy pierwszy po okładkę, drugi pod tył, a trzeci pod grzbiet. :)
  • Klikamy "Create 3d-box" i GOTOWE! :D


Ja na przykład dałam na okładkę i tył obrazek z "Iluzji" (ostatnio obejrzałam ten film i się w nim zakochałam :P), a jako grzbiet wstawiłam swój obraz, który niedawno narysowałam (pewnie i tak go nie widać ;__;).

Bardzo polecam ten kreator, bo jest pomocny, a poza tym można się nieźle pobawić. :D
Ja uciekam, a Wam życzę miłego czytania. 

~Zuza 

2 komentarze:

  1. Ciekawe, ale trochę za mało opcji, żeby zrobić coś własnego np. Zrobić obrazek w gimpie i dopiero potem wkleić. Jak dla mnie zabawka tylko na chwilkę, chociaż fajnie sobie tak pomarzyć o własnej książce ;)
    Pozdro
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz to widzę. Pewnie dla kogoś komu się naprawdę chce to może być dobre rozwiązanie. Ogólnie wolę czytać książki niż je pisać a ich autorom naprawdę czasem współczuje. Pozdrawiam i zapraszam na swego bloga.

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń