piątek, 11 kwietnia 2014

Kłamczuchy są wszędzie

Witam wszystkich po bardzo długiej nieobecności.
Mam na to jednak logiczne wytłumaczenie. ;) Otóż brałam udział w wymianie polsko-niemieckiej, którą organizowała moja szkoła. Ale dość o mnie trzeba przejść do książek! Dziś opiszę Wam bardzo "kłamliwą" serię o Arii, Emily, Spencer i Hannie. Tak, to właśnie to! Piszę o serii "Pretty Little Liars" autorstwa Sary Shepard. :D Niestety nie przeczytałam całej serii, bo o ile dobrze wiem to jeszcze się tam coś rozwija. ;) Mogę Wam jednak streścić to co najważniejsze :D
Ogólnie seria opowiada o historii czterech dziewczyn, których imiona już znacie. :) Akcja toczy się, o ile dobrze pamiętam, rok po śmierci Alison - byłej przyjaciółki dziewczyn. Kłamczuchy znowu zaczynają o niej myśleć, bo każda z nich dostaje anonimowe liściki, które ktoś podpisuje "A.". Czyżby to Alison wstała z grobu? Czy teraz chce je prześladować? Ja Wam na to nie odpowiem. :)
Musicie sami wziąć się do czytania. :D Ja osobiście serię polecam głownie dziewczynom, bo jest o typowym kobiecym świecie i ich problemach ;).
Tam więc książki w dłoń i do czytania!
~Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz