czwartek, 3 kwietnia 2014

Okularnica taka jak ja!

Witajcie! :D
Miałam napisać trochę później, ale nie mogłam się już doczekać. :P
Dziś, co dziwne, nie opiszę serii, lecz pojedynczą książkę. Przeczytałam ją całkiem niedawno, bo kilka miesięcy temu. Jej tytuł to "Okularnica" autorstwa polskiej pisarki Elżbiety Wojnarowskiej.
Do tej książki podeszłam bardzo optymistycznie, z uśmiechem, ale gdy skończyłam ją czytać to byłam bliska łez. Dlaczego? A dlatego, że jest to bardzo wzruszająca historia o miłości, przyjaźni oraz o wyglądzie. Książka nie ma rozdziałów, ale jest podzielona na trzy części. Każda część jest pisana z punktu widzenia innego bohatera, ale ci bohaterowie mają zawsze coś, ze sobą wspólnego.
Serdecznie polecam osobom, które mają problem z zaakceptowaniem swojego wyglądu.
Jak na dziś to koniec moich wpisów, bo później jadę odebrać paszport.
W takim razie życzę Wam miłego czytania i do napisania! :D
~Zuza

1 komentarz:

  1. Wpis zdecydowanie zachęcający. Muszę poszukać tej książki.

    OdpowiedzUsuń