środa, 2 kwietnia 2014

Powrót do dzieciństwa

Witajcie :D
Miałam wczoraj zrobić Wam jakiś żart, ale już sobie to darowałam. Pomyślałam, że zrobię coś kiedyś indziej, więc bójcie się albowiem nie znacie dnia i godziny! ;)
Dziś napiszę o mojej pierwszej poważniejszej serii, którą zaczęłam czytać w 3 klasie podstawówki. Otóż ta seria jest... ta da da dam (werbelki) o Laurze Leander! Jak ktoś nie wie o co chodzi to przybliżę fabułę. :)
Seria ta wyszła w pięciu tomach jak zresztą widać na załączonym obrazku (przy okazji przepraszam za jakość zdjęcia, ale robiłam je własnym telefonem) ;) Autorem jest niemiecki pisarz Peter Freund. W wielkim skrócie seria opowiada o młodej dziewczynie o imieniu Laura, która po zaginięciu swojego ojca, dowiaduje się, że jest urodzona pod znakiem trzynastki. Nasza bohaterka będzie musiała stawić czoła złym mocom zarówno na Ziemi jak i na Aventerze - innej niesamowitej planecie.  Co ciekawe fabuła jest prowadzona jednocześnie na obu tych planetach, co tylko bardziej zaciekawia czytelnika. Jestem mocno zadowolona, że mogłam podzielić się wrażeniami z mojej oficjalnie pierwszej przeczytanej serii. Oczywiście gorąco ją polecam, jednak tylko tym młodszym czytelnikom (moim zdaniem w granicach 10 - 15 lat), bo dla starszego czytelnika ta seria może się wydać po prostu nudna ;)
Nie żegnam się jeszcze, bo mam zamiar jeszcze dziś opisać tu jakąś książkę. :D W takim razie jak na teraz to tylko życzę Wam miłego czytania! :D
~Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz